sestdiena, 2012. gada 7. aprīlis

"Say Anything..." [1989]



Grūti pateikt, kā man līdz šim bija izdevies izvairīties no šī izstrādājuma, ņemot vērā faktu, ka tas bieži gozējas dažādos (pārsvarā gan romantisko)  filmu topos, kurus es šad un tad mēdzu palasīties. Vēl neizprotamāka šāda vilcināšanās ievērtēt minēto filmu ir arī tāpēc, ka galveno lomu tajā spēlē Džons Kjūsaks [John Cusack], uz kuru man vienmēr ir labpaticies paskatīties. Ne tāpēc, ka viņš būtu smuks, bet tāpēc, ka pārsvarā gadījumu spēlē visādus labdabīgus dīvaiņus, kas, visdažādāko iemeslu dēļ, man šķiet pievilcīgi.
Toties tagad filmu esmu redzējusi un ar pilnu pārliecību varu paziņot, ka nevajag vilcināties ne mirkli sekot manam padomam filmu noskatīties pie pirmās izdevības. [Tālāk seko padoms filmu noskatīties pie pirmās izdevības.]  MUST SEE visiem jēdzīga romantiskā kino cienītājiem.



Nav komentāru: