trešdiena, 2012. gada 3. oktobris

Kā izglābt laulību [2012]

Uzreiz brīdinu, ka šis ir pasūtījuma raksts. Mana māsa ļoti gribēja, lai kaut ko uzrakstu par pasen noskatīto Hope Springs [2012] (Kā izglābt laulību), pat labi zinot, ka es, atšķirībā no viņas pašas, tik lielā sajūsmā par šo izstrādājumu nemaz neesmu. Bet vai ta' man grūti piešaut eļļu ģimenes siltajam pavardam?! Nē.

Par ko tad ir stāsts? Stāsts ir par kādu precētu pāri, kas savu kopdzīvi ir aizlaiduši tādā dibenā, kurā mīlestības gaisma vairs gadu gadiem neiespīd, nemaz nerunājot par kaislības liesmu. Tomēr vienā jaukā dienā sieva nolemj, ka dzert Boržomi nekad nav par vēlu un vienpersoniski piesaka abus ar vīru uz pāru terapiju kaut kur ellē ratā Jaunanglijā. 
Vīram tagad ir jāizlemj, vai viņš grib saglabāt laulību un turpināt pa lēto ēst brokastīs sievas ceptās olas ar bekonu, vai tomēr šķirties un turpmāk brokastot kafejnīcā. Katram finansiāli atbildīgam vīrietim momentā kļūst skaidrs, ka brokastošana kafejnīcā iekļauj sevī arī šķiršanās izdevumus un iespējamu pārvākšanos uz dzīvi daudzdzīvokļu namā, tāpēc bezbēdīgas nākotnes vārdā tiek pieņemts lēmums izdabāt sievas kaprīzei un doties emocionāli ārstēties. Vēl jo vairāk tāpēc, ka terapija tiek apmaksāta no sievas kabatas.

BET - jo tālāk, jo trakāk! Izrādās, ka vietējā Meinas kafejnīca par ēdienu plēš bargu naudu, un it kā ar to vēl nebūtu gana -  nākas piedzīvot arī psiholoģisku vardarbību no terapeita (Stīvs Karels) puses. Iespējams, ka visādi tur "apskauties un sabučoties" der kaut kādiem karstgalvīgiem jaunēkļiem puberitātes vecumā, bet ne jau nu zolīdam pārim, kurš kopā ir pavadījis jau teju 1/2 gadsimtu! Par kroni visam kļūst ierosinājums pastāstīt paša sievai par savam seksuālajām fantāzijām ar kaimiņieni. Šādā momentā katram kļūst skaidrs kā diena, ka terapeits ir nekaunīgs šarlatāns, kuram vispasaules profesionālo psihologu brālības tiesa kā sodu par ļaunprātīgu cilvēku čakarēšanu ir piespriedusi izsūtījumu uz Meinu, kas ģeogrāfiskā novietojuma ziņā ir Amerikas Savienoto valstu ekvivalents Krievijas Sibīrijai.

Un arī tas vēl nav viss, bet tālāk skatieties paši!

Visā visumā - asprātīgs un feins gabals, kuram nav grūti noticēt, pateicoties lieliskajiem aktierdarbiem (jo īpaši Tommy Lee Jones). Man gan personīgi pa vidam palika garlaicīgi, jo radās sajūta, ka visi sākotnēji smieklīgie joki un grimases iet uz riņķi vien, un manas ekstrasensorās spējas paredzēt jokus šajā filma ir ieguvušas vēl vienu danu. Tomēr jāsaprot, ka pāru terapija, protams,  nav nekāda banku aplaupīšana itāļu stilā un, ja gribas saglabāt ticamības momentu, atkārtošanās un paredzamība vienkārši piederas pie lietas. Tāpēc - 7.5/10



1 komentārs:

Anonīms teica...

Mans vārds ir Stefānija , Amerikas Savienotās Valstis . Es vēlos dalīties ar manu liecību ar sabiedrību par to , ko šis cilvēks sauc DR Ogun tikko darīts attiecībā uz mani , šis cilvēks ir tikko atkal savu zaudēto Ex vīrs pie manis ar savu lielu burvestību, man bija precējies ar šo cilvēku sauc Steven bijām kopā uz ilgu laiku, un mēs mīlam sevi, bet, kad es nevarēju viņam bērnam uz 2 gadiem viņš atstāja mani, un man teica, viņš nevar turpināt vairs , tad es tagad meklē veidus, kā iegūt viņu atpakaļ , līdz mans draugs man pastāstīja par šo cilvēku un deva savu kontaktinformāciju e-pastu ( LOVESPELLTEMPLEE@GMAIL.COM ), tad jums nav pārliecināts, ka šis , kad es sazinājos ar šo cilvēku par manu problēmu , viņš sagatavojis šo burvestību cast , un dot savu zaudēto vīru atpakaļ , un pēc mēneša es garām mans mēnesis , un doties uz pārbaudi un rezultātā noteikto esmu stāvoklī esmu laimīga šodien esmu, paldies vēlreiz liels DR Ogun par to, ko jūs esat darījuši man, ja jums ir, kas tur iet caur kādu no šāmāte baby girl zemāk problēmas :
1 ) Ja jūs vēlaties, lai jūsu ex atpakaļ .
( 2 ), ja jums vienmēr ir slikti sapņi .
( 3 ) Jūs vēlaties, lai tiktu veicināta jūsu birojā .
( 4 ) Jūs vēlaties, sieviešu / vīriešu darboties pēc jums .
( 5 ) Ja jūs vēlaties bērnu.
( 6 ) Jūs vēlaties būt bagāts .
( 7 ) Jūs vēlaties piesaistīt jūsu vīrs / sieva , lai būtu
jums uz visiem laikiem .
( 8 ) Ja jums ir nepieciešams finansiāls atbalsts .
( 9) Kā jums ir scammed , un jūs vēlaties, lai atgūtu esat pazaudējis naudu