piektdiena, 2010. gada 26. novembris

komēdiju seriāli

Vadoties pēc principa "tāds tādu atrod", es pieļauju, ka mana bloga lasītāju/apskatītāju lokā noteikti ir sastopami eksemplāri, kuri nopietni ir aizrāvušies ar svešu cilvēku dzīvju izpēti, tā vietā, lai pilnvērtīgi dzīvotu savējo. Tālāk var nelasīt tie, kuri līdzpilsoņu gaitas vēro ar binokļa palīdzību, jo es šoreiz  runāju par seriālu skatīšanos.
Protams, protams - es un mani domubiedri stāv pāri visādiem Hameleoniem, Ugunsgrēkiem un Klaču meitenēm.  Mums piemīt izsmalcināta humora un gaumes izjūta, tāpēc mūsu redzeslokā nokļūst tikai ļoti īpaši darinājumi.
Es dodu priekšroku komēdijseriāliem, tāpēc šoreiz padalīšos ar saviem favorītiem šajā žanrā (secība ir gandrīz nejauša) : Arrested Development, Modern Family30 Rock,  Better Off Ted, Cougar Town, Friends, 3rd Rock From the Sun un How I Met Your Mother.  Visnotaļ skatāms ir arī Bored to Death.
Mans pēdējais atklājums - Community.  Asprātīgs pēc vella.



Nav komentāru: